Searching...

Parent-Teacher Conferences!

Created by AkhilPDX, 2 y 9 mo 7 d ago.

How do you guys feel about Parent-Teacher Conferences? Have you had any bad ones? Share your thoughts and your experiences down below!

Comments

AkhilPDX
AkhilPDX 2 y 9 mo 5 d
Parent-Teacher Conferences!
59 months member
29.4K
I DIDN'T DIE! MY TEACHER IS THE BEST TEACHER EVER!
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
Do you still think your gonna die? cause you wont
ManofPower
ManofPower 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
42 months member
33.9K
No... When I used to go to school I had nothing to worry about. I had straight A+. I only had one B in my life. I was the smartest kid in school and I was in 2nd grade
show 5 replies
ManofPower
ManofPower 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
42 months member
33.9K
When my Parents and Teachers had a meeting it was usually to give me harder school work so I'll feel "challenged"
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
You only have an A+? Pfff, Lmao, I have a C+
AkhilPDX
AkhilPDX 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
59 months member
29.4K
Huh. I tried to check my grades in 2nd grade in StudentVue but they only started giving out grades in 3rd grade, and we didn't even see letter grades until 6th. I also have straight A's right now but IDK, I'm still worried, lol :D
ManofPower
ManofPower 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
42 months member
33.9K
Dude trust he you'll be find.
Believe in the plants that don't exist when the universe eats it self. Believe.
Now I'm gonna make that a meme
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
lol
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
I hate them, not as much as other school activities though
AkhilPDX
AkhilPDX 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
59 months member
29.4K
I HAVE CONFERENCES TODAY 😭😭😭!
show 4 replies
AkhilPDX
AkhilPDX 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
59 months member
29.4K
I'm going to die!
AkhilPDX
AkhilPDX 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
59 months member
29.4K
And then I'll come back to life and die again!
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
I believe in you(Like i told you before)
EmptyHand
EmptyHand 2 y 9 mo 7 d
Parent-Teacher Conferences!
35 months member
18.9K
Wtf lmao you wont die