Mortal Kombat Kustom Intros

Starter: DarkProdigy

Category: Games

A place where I put my own custom MK Intros with OC's yada yada
You can put some here to

Replies

Juggernaut : There is a reason I'm called unstoppable
Reverse Flash : Nothing is unstoppable
Juggernaut : Time to get crushed
Lionman : You wanna rematch Stan?
Star Storms : I'm gonna neuter you this time Dan
Lionman : Now I regret giving you that soup!
Darkseid : You dare defy Darkseid!?!
Juggernaut : Don't you know who I am?
Darkseid : You shall be for the sweet release of death.
Star Storms : You wanted to see me George?
Man of Power : You're too dangerous for earth
Star Storms : Not this again
Thanos : You are nothing to me Kal-El
Superman : I will stop you Thanos
Thanos : Many have tried and many have failed.
Batman: Hey Superman!
Superman: Hey Batman wanna 1v1?!
Batman: Oh Yeah Yeah!!
2+ years member.
Meltdown: Aw yeah! Winner leads the Omega Force Beta

Lionman: As if I'd be that reckless with my position, but you'd lose anyway

Meltdown: I'd call you a scary cat if I didn't know any better
1+ years member.
Spider-Man - Stark said I have to put you down
Cap - Stark says a lot of things kid
Spider-Man - You're not wrong
2+ years member.
Hawkman - Your iron grip over Kahndaq ends here Adam
Black Adam - It's only begun, Prince Kofo, and shall continue
Hawkman - Not if I reclaim all of Egypt!
1+ years member.
Captain America - You pose a threat to America
Deathstroke - And I will continue to do so
Captain America - Don't count on it
1+ years member.
Batman - You use a suit to fight your battles?
Iron Man - It can do a little more than that Bruce Wayne
Batman - Not when I'm done with it
1+ years member.
Aquaman - You dare step foot on Atlantis
Black Manta - My foot will be on your skull
Aquaman - If yours wasn't rendered useless already
1+ years member.
Some people got this right the format for the MK intros are

Player 1
Player 2
Player 1
3+ years member.
And some people just trolled.
1+ years member.
Soul I'm glad you're taking this seriously haha
3+ years member.
Well this has became my favorite guilty pleasure in just a few hours so, I take my passion very seriously, lol.
2+ years member.
Batman: I know many more martial arts than you do.
Jin Kazama: Yeah but I'm stronger than Heihachi and Kazuya not because I'm a better martial artist but because of the Devil Gene.
Batman: Hey goku wanna fight?
Goku: Sure Batman
Batman: ok goku give me an hour of prep-time
Goku: I will wait
Batman after prep-time: Hey goku
Goku: 😳😱
Dr Strange: Dormammu I've come to bargain
Dormammu: You've come to die
(After loop)Dr Strange: Dormammu I've come to bargain
Dormammu: -_-
2+ years member.
Superman: We meet again, Son Goku...
Goku: Another chance to beat you, Kal-El of Krypton.
Superman: I sincerely doubt that.
1+ years member.
Bardock: "Well well well, if it isn't the King's brat."
Vegeta: "Better a brat than the father of low-class scum."
Bardock: "You mean the low-class scum that's been beating you for years now?"
1+ years member.
Son Goku: "Wow, I can feel some massive energy coming off of you!"
Superman: "I can tell that you're strong too."
Son Goku: "Hehe. Even so, I don't think I'll even have to Super Saiyan for you."
1+ years member.
Dormammu: "So, you call yourself a Lord of Order?"
Nobu: "Yes, and it is my duty to destroy instruments of chaos like you, Dormammu."
Dormammu: "Ha. I'd like to see you try."
2+ years member.
Thanos: The universe cannot survive with overpopulation. I shall wield the Infinity Gauntlet and wipe out half of the universe's population, including that of humanity, in order to rule it the right way!
Optimus Prime: If you manage to become a god by wielding the Infinity Gauntlet, then it would only be because of your mistakes that the universe will be unable to survive. We cannot let the humans pay for our mistakes.
1+ years member.
Ebony Maw - You have disappointed our Father
Corvus Glaive - So he sent his puppet?
Ebony Maw - No, he sent the Black Order's most powerful member
2+ years member.
FINALLY! Someone KNOWS Ebony Maw is POWERFUL!!!
Who is ebony maw?!
2+ years member.
Loki: You didn't see my betrayal coming, did you? I helped you defeat Megatron but now I will not allow you to make Cybetron more powerful than my Asgardian kingdom!
Optimus Prime: You didn't betray me. You betrayed yourself.
2+ years member.
Sephiroth: I will... never be a memory
Optimus Prime: I will record your death as a message because I am Optimus Prime, and I send this message so that our pasts will always be remembered, for in those memories we live on.
2+ years member.
Ghost Rider: I am the spirit of vengeance and I shall have my revenge against Mephisto!
Optimus Prime: You're not powerful enough to beat Mephisto, but I am, and I shall do it for justice rather than vengeance. Are you going to let it all happen again for something as useless as revenge?!
2+ years member.
Doctor Fate: I control the power of fate itself!
Optimus Prime: Your people must learn to be masters of their own fate.
2+ years member.
Arthas: I am the Lich King and you can't survive against the power of the Frozen Throne!
Optimus Prime: Thrones are for Decepticons. Besides, I'd rather roll.
Superman: One sec lemme absorb 15,000 years of sun power
Emperor Joker: Ok
Emperor Joker: Lemme **** up all of reality now
2+ years member.
Carnage: I know nine million ways to kill a man!
Dante: But I only need to know a single way to kill you with style that you'll never have!
2+ years member.
Kratos: I have killed gods and you're not even a god! How can you think you've even got the slightest chance to beat me?
Gabriel Belmont: Those gods you killed were false gods, and they died according to the will of the real God, but I am His chosen one, so you can also die too!
2+ years member.
Thor: I am the god of thunder!
Cole MacGrath: Yeah but I am a mortal who can manipulate your thunder so you're not a god against me and only a god could defeat me, the most powerful Conduit ever!
2+ years member.
Hulk: Hulk strongest one there is!
Mephisto: Yeah but I'm not someone who is rather than a guy who never was but came right here out of nowhere just to kill you!
Batman: Hi Mark
Mark:
EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

EEE

Damb didn't turn out how i wanted the E to turn out.... RIP
2+ years member.
Brainiac: I know more things that you could ever learn in your pathetic life.
Jean Grey: But I can read your mind and learn everything I need to know.
2+ years member.
Iron Man/Lex Luthor: I don't believe anyone, not even a god like Thor/Superman, could ever defeat me!
Darth Vader: I find your lack of faith, disturbing!
3+ years member.
Hulk (as Bruce Banner): It's been quite some time since we fought hasn't it.
Thor: Thy must agree Dr. Banner, but I came to fight the monster not you, bring him out!
Hulk: Rhhhaaa!!! You don't have to ask Hulk twice.
3+ years member.
Thanos: So I hear you are designed to kill me, correct?
Drax: That is my purpose and I will not leave here without your head!
Thanos: Then I guess you better start digging your grave.
3+ years member.
Sabretooth: If any one is gonna kill you it's me.
Wolverine: I already told you Victor, we're done.
Sabretooth: We're brothers Jimmy, we can never be done.
3+ years member.
Joker: Ooo, what do we have here, another vigilantly trying to take down the big bad Joker? HAHAHAHA!
Red Hood: I'm not gonna just take you down scum, I'm gonna kill you.
Joker: You think you can kill me? Guess my crowbar did a little more damage than I thought.
3+ years member.
Hal Jordan: You were one of my closest friends, and seeing you like this eats me up inside.
Sinestro: Then join me, embrace your fear Hal Jordan.
Hal Jordan: The only thing to fear right now, is the beating I'm about to give you.
3+ years member.
Wonder Woman: Kryptonias are nothing to Amazons.
Superman: Are you challenging me Diana?
Wonder Woman: Just shut up and fight me Clark.
3+ years member.
Thor: You're big, fought bigger.
Darkseid: You've never fought anyone like me Odinson.
Thor: Doesn't matter who thou are, when you all fall the same.
3+ years member.
Deathstroke: Another contract wearing spandex? Luckily the price on your head is high.
Spiderman: There's a price on my head? So they're paying you to lose?
Deathstroke: Just keep running that mouth of yours, because soon, you won't get to use it anymore.
3+ years member.
Cyborg: Oh man! You're Tony Stark, I'm a huge fan.
Iron Man: Well thank you, do ya want an autograph?
Cyborg: No, I want to make a name for myself.
3+ years member.
Silver Surfer: I regret to inform you that this planet is Galactus' next target.
Superman: Well you tell this Galactus, that Earth is off the menu.
Silver Surfer: I wish that I could.
3+ years member.
Ultron: I am the greatest intelligence this universe has ever seen.
Brainiac: I beg to differ, if that's the case, you are implying no one has ever seen me.
Ultron: A simple creature like you will never be anything more than an honorable mention.
3+ years member.
Flash: Uh Dr. Banner, are you okay?
Hulk: Rhhaa! Hulk Smash!!!!
Flash: Alright speed, don't fail me now.
3+ years member.
(I'm having way too much fun with these)
Captain America: Freedom is a right to all people Red Skull.
Red Skull: Don't worry Rodgers, they'll have all the freedom in the world, to bow before Hydra.
Captain America: A free man would never bow to anyone!
3+ years member.
Attuma: I will strip your title of king, as a surface lover like you does not deserve such an honor.
Aquaman: Over my dead body Attuma.
Attuma: That can be easily arranged.
2+ years member.
Solomon Grundy: Died on Saturday...
Abomination: Buried on Sunday...
Solomon Grundy: That was the end, of Emil Blonsky.
2+ years member.
I gotta get to sleep all my homies, it's almost 3 AM in the morning and that's when Pridaval comes out, so goodnight all!
1+ years member.
Goodnight, man!
Goodnight, if its 3 AM well that's bad... isn't that the devil's hour? JK man see yah later
2+ years member.
Any bro, but it still seems of the homosexual persuasion
3+ years member.
@Prodigy, I assume I have to follow a similar format to your two down below, but do we have to use our OCs, or can we use any character.
You mean mortal kombat as in the game right?
Ever played the 2015 mortal kombat?(Mortal kombat X)?
1+ years member.
Son I played dem all
They are all disgustingly violent. and that is one of the many awesome things about them!
1+ years member.
The comics are awesome as well
1+ years member.
Just like your rap tracks lol!
Ok
Sorry
Too far
Way too far
2+ years member.
That's right, apologise before I demolish you on track. XD
1+ years member.
You're right, you will demolish me. The cringe would be too much lol!
2+ years member.
Dude how are you gonna talk to me about cringe? You wanna hear cringe?... No that would end our friendship I can't do that...
@Nemian is "cringe" bad language in your eyes?
2+ years member.
I was gonna bring up something way too personal and I am certain he would have wanted to end our friendship there, I am not gonna bring it up, period.
1+ years member.
Send it to me in DM's on Discord and I'll say whether you can send it or not
2+ years member.
I can't use Discord for one, two, no I don't even wanna say it to you, all I'm going to say is that it was about your family and I would never want to ruin our friend ship by saying it.
1+ years member.
Is it a roast or a fact about my family xD?
2+ years member.
Both, and even though you're a ***** and I'll deck you, I won't bring that up, but I am gonna wreck ya mate.
1+ years member.
With what a diss track lol!
2+ years member.
If a dish rack first, but in real life in a fight second, Prodigy? More like Protege.
1+ years member.
Yay I'm a powerful Marvel character
Subzero: Hi
Scorpion tears his head off and sticks it to a tree
BEET DROPS

Its a cool intro
1+ years member.
Superman - Up for a friendly spar?
Batman - I wouldn't put it that way
Superman - Your funeral
1+ years member.
Batman - You're going away forever Slade
Deathstroke - Tell that to every criminal you've said that to who has broken out of Arkham
Batman - I would if they weren't back in their cell