Searching...

Activity Feed

Comments

Newest Comments

Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Lmao you've really lost in here, I don't even play Discord. Ask about the other Marvel fans that Knull more powerful than Oblivion they will oppose it and if they see this they will support me. Just look at even more vote Oblivion than Knull, and you think Knull can beat 3 Oblivions including multi-oblivion which is at least more powerful than Beyonder, you're really a clown
Re
6 months member
39
Knull @vonKonigsberg this guy keeps calling me a clown yet he hasn’t proven anything he doesn’t even understand 1% of knull 😭
Re
6 months member
39
Knull @Erix01 Get your ass on discord then lmao since I can’t send images here for some reason. Keep calling me a clown yet you haven’t proven anything yet
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Show where knull is even able to fight beings that are at least same level with Beyonder or even more, namely (multi-oblivion). Even normal oblivion will destroy knull lmao
You're really a clown
Last edited: 13 d ago.
vonKonigsberg
51 months member
20.6K
Team Oblivion (Pre-Retcon) @Reiko I can see you are obviously very passionate about this, but you might want to tone down the rhetoric and name calling. It does not help your case.
RavenCraftAG
6 months member
1.5K
Saitama (OPM) lol 😂😂🤣
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) This is not a problem whether he deprived his power or not, stupid. Knull still knull even though he deprived his sword he still had power, he clearly would not lose what it was called "ammortal" but it was contradictory because the Knull finally died by CU Venom which was reinforced by uni power but however uni power was even far below the abstrac level lmao
Re
6 months member
39
Knull I’m not gonna keep wasting my time here if you wanna continue this drop your discord and we can discuss it there. You have 0 knowledge on knull
Re
6 months member
39
Knull Beyonder would stop any version of oblivion dumbass. Idc about Beyonder. No u fucking idiot the celestials knull faced and beat are 4th host celestials and dark celestials. Dark celestials > first firmament > 7th cosmos eternity
Re
6 months member
39
Knull Yes he is idiot go and read return of the valkyries. His connection to the sword was severed retard that’s why venom was able to erase it from existence. And it says knull was deprived of his power literally go read the comic. It stated that knull was weakened. and Thor got one shot lmfao and so did the other earth heroes. Venom is the same person who said all the main earth heroes are no match for knull.

Oh and please go ahead and prove that oblivion scales above the current enigma force 🤣 because the enigma force in the past has been used to save eternity himself from threats
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) And here is multi-oblivion which is at least more powerful than Beyonder and where knull even fighting beings that are equivalent to beyonder or even more! Oh, of course Knull have never faced such beings because those faced are (weak) the celestials than (powerful) the Celestials because the Celestials varied in powers.

Knull just defeat the Celestials who ever destroyed Odin (Destroyer armor) that is Arishem, Ziran, Jemiah, and Eson. But Knull can't match against whole the Celestials lol
Last edited: 13 d ago.
MaksimMiron13
4 months member
3.6K
Latvia (Baltic States) Countryhumans cannot die.
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) He did not deprived his power you really a clown. If he deprived his power, how he can fight all-father thor even living things in the earth?

He clearly still has power and is still very powerful. And Enigma Force is even under the character abstract beings like Oblivion Lmao
Re
6 months member
39
Knull Oh guess what idiot the writer said he isn’t actually dead. And let me ask you where is oblivion? Why hasn’t he appeared for so long? Fucking idiot he killed a COMPLETELY WEAKENED knull if knull was at his full power he would’ve ripped venom in half. BEING WEAKENED AFFECTS UR SCALING DUMBASS
Re
6 months member
39
Knull You idiot the enigma force itself in the past has helped to combat a threat which was > 7th cosmos. And as I said the only reason knull was defeated was bc he was completely deprived of his power and venom threw him to the sun that eats elder gods up for breakfast. And you’re saying oblivion scales above with no proof and no feats. When venom literally tells knull ‘we may all be consumed by the void(oblivion)’ ‘doomed to drown in YOUR kingdom in black’ further proving my point on why knull > oblivion. Dumbass go and read venom 2021 issue 1 please thank you
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Hahahaha still Knull can die, although he naked or weak Knull still Knull. If CU Venom can killed Knull with amped Oblivion would destroys even erase Knull from existence
Re
6 months member
39
Knull You’re a retard a character being weakened has an affect on their scaling idiot for example griever killed a weakened molecule man but molecule man not weakened would one shot griever.

And like I said it took the ATUM which scales above the elder gods and an amped venom to defeat a completely weakened knull retard? Why are you trying to downscale him?
vcowles77
14 months member
75K
where are you from in America?.
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) And the venom that was amped was much weaker than the Abstract beings like Oblivion lmao. Here you have looked really messed up with the logic you use. So now I can think CU Venom will defeat the Abstract beings because he has defeated Knull lmao

You clown
Re
6 months member
39
Knull Correct dumbass knull isn’t the darkness oblivion is the darkness and knull is guess what? The lord of the darkness. Go and read venom 2021 issue 1 retard. Or just drop me ur discord so I can educate ur ass on knull’s scaling coz u don’t know shit
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Again Knull still Knull although he naked or weak, you say he can't die but he die by CU Venom? Lmao. Again Knull still Knull although he naked or weak
Re
6 months member
39
Knull Fucking dumb idiot keeps saying the author made a mistake as an excuse when u can’t prove anything. He died to a fucking amped venom whilst being completely weakened idiot and the sun which he was killed by contains something called atum which eats elder gods up retard. They had to weaken Tf out of knull to take him out that’s how much of a threat he was. Oblivion can’t erase knull from existence as knull rules over oblivion. Oblivion is his dog
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) The Void even still far below the Abstract beings like Oblivion lmao. Again Knull even not the darkness itself but Oblivion
MaksimMiron13
4 months member
3.6K
Ghost Rider & Latvia (Baltic States) Why team max faraday win?
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Hahaha you really a clown, you say i'm moron you is moron in here. The author even made a mistake of how he could not die if he died by CU Venom and I didn't care whether he was naked without an armor or not, or even weak. Knull still Knull although he naked or weak, he shouldn't die as you say Lmao. Oblivion will erase Knull from existence
Last edited: 13 d ago.
Re
6 months member
39
Knull Yet knull > dark celestials > first firmament > 7th cosmos eternity and knull etched a scar in the current firmament 8th cosmos eternity which is >> 7th cosmos eternity fucking moron. Go learn how to scale a character you literally have no knowledge on knull

And the celestials never defeated knull moron they only bfred him and he didn’t even have his symbiotes and armour retard and when he came back he made all celestials his fucking dogs. Oblivion? Oh he’s the void which knull rules over LOL
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Oblivion is far more powerful than the Celestials who defeat by Knull lmao
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Hahahaha you clown 7th cosmos eternity even would blink Knull from existence.
Re
6 months member
39
Knull Wowww he was pushed back when he was literally at his weakest. No armour no symbiotes nothing he could only be bfred and what happened later he came back and dog stomped them and made them his slaves . Knull > dark celestials > first firmament > 7th cosmos eternity. Fucking moron trying to downscale him based of the fact he was bfred but ignores the fact he came back and dogwalked the celestials
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) And Knull is only above some Celestials and the Abstract beings is far more powerful than the Celestials who defeat by Knull lmao
Re
6 months member
39
Knull Also not all celestials are below abstract beings in power lol. The celestials nearly negged the first firmament the first firmament himself was stated to be more powerful than 7th cosmos eternity
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Knull would not have a chance against abstract beings, knull even pushed to Void by 3 Celestials after he killed Eson. And the 3 Celestials are Arishem, Jemiah, and Ziran and they are even under the most powerful Celestials and far below abstract beings lmao. You're really a clown.
Last edited: 13 d ago.
Re
6 months member
39
Knull Name one celestial more powerful than him I’ll wait. He clapped literally every celestial he faced and made him his bitches including ppl like eson the searcher and arishem the judge. And if you’re talking about him being bfred yeah don’t use that to downscale him because when he came back he made all of them his pets 😭
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Even there is still the Celestials that are powerful than Knull and they are still under the Abstract beings lmao Knull will not have a chance at all against Abstract beings
Re
6 months member
39
Knull For some reason I can’t post pictures here but if u add my discord I will show you there if you want. I can tell you haven’t even read all of knulls appearances bc u don’t even know this
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Show to me Knull match against abstract beings, clown
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) It's not a problem of necrosword or anything, Necrosword won't even be able to kill abstract beings they're is far above the celestials!
Re
6 months member
39
Knull So you’re gonna completely ignore the fact that knull etched a scar in the current firmament which is referring to eternity?

You’re gonna ignore the fact the watcher who’s aware of eternity and has knowledge on him stated knull is a threat to all we know and existence itself

You’re also gonna ignore he scales above Yggdrasil amped strange and the Yggdrasil stretches up to the farshore which is the furthest point of eternity

You’re also ignore knull telling Thor that he is unlike anything Thor has faced before which would put him above the likes of black winter even who destroyed the 6th cosmos and was a threat to the 8th and was corrupting True Yggdrasil with his mere presence?
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) You are looking for bullshit reasons, show to ms where knull fight or even defeat abstract beings! Don't waste time here, Knull aren't even the darkness itself and the darkness has existed before Knull and Oblivion are the darkness.
Re
6 months member
39
Knull This is why you’re a dumbass. That was knull when he didn’t even have his necrosword or his symbiotes he was literally fighting the enigma force by himself with no army. Hurt his jaw because lighting is his inherent weakness doesn’t change the fact he still clapped all father Thor up and all father Thor fought a weakened version of him. And oblivion is the void which knull rules over
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) You is the clown in here, show to me, Knull match even defeat the abstract beings from 616!
Last edited: 13 d ago.
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Lmao all version of Thanos, IG Thanos even can erase him from existence. And others powerful version from Thanos can blinks Knull from existence lmao
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Hahaha You're really a clown here, a spear launched by a golden armored god is able to penetrate his head and all-father thor is also able to hurt his jaw and Oblivion is Far More Powerful Than All-Father Thor Lmao. If All-Father Thor can do that to Knull, Oblivion will destroy it until it becomes dust especially here he faces 3 Oblivion
Re
6 months member
39
Knull You’re the one who’s a clown lmfao oblivion is literally the endless nothing/abyss/void pre creation and knull rules over the void so wherever u scale oblivion knull would just scale above him LMFAO
Re
6 months member
39
Knull Oh my days that was god quarry Thanos and king Thanos wanted to die lmfao. And that’s irrelevant because Knull scales above any version of Thanos.
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) Abstract beings in 616 is far more powerful than abstract beings which was defeated by King Thanos. But this is 616 Oblivion and there is even pre-retcon version that is much powerful than the current Oblivion and there is also multi-oblivion which is basically much powerful than both of them how Knull will defeat it LOL. You are really a clown.
Re
6 months member
39
Knull Lmfao the author made a mistake? yet u have no proof for that. Lmao when he was stabbed through his head that was literally in the beginning when he didn’t even have the necrosword dumbass. And that was god quarry Thanos lmfao not base Thanos. And knull scales above any version of Thanos regardless so idrc. Plus Thanos in the past has beaten 7th cosmos eternity and knull etched a scar in the 8th cosmos eternity who is way more powerful than the 7th
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) And normal Thanos beat King Thanos, so now normal Thanos can beat abstract beings? King Thanos even not from 616, all characters outside 616 were weak, although not all.
Erix01
3 months member
7.2K
Team Oblivion (Pre-Retcon) The author made a mistake, Knull shouldn't even faint when the spear pierced his head. And he is said to be lying for a hundred years or more. Knull is not as powerful as you think, your logic is really chaotic so it's like this normal Thanos even defeating King Thanos whether it will make him defeat the abstract beings? Lmao you're really a clown.

So, you logic is Knull>>>normal Thanos (616 Thanos)>>>King Thanos>>>abstract beings lmao